Zwroty i gwarancja

Gwarantujemy jakość wszystkich naszych produktów. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu na rowery-dzieciece.pl, możesz zwrócić produkt lub wymienić go w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Co zrobić, jeśli produkt Ci się nie podoba? Jak zwrócić towar?

Możesz zwrócić zamówione produkty (całe zamówienie lub tylko niektóre jego elementy) w ciągu 30 dni od dostawy bez podawania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni. W takim przypadku ponosisz koszty przesyłki zwrotnej – na życzenie możemy wysłać kuriera po odbiór towaru (opłata 14,95 €). Towary muszą być nieuszkodzone, nieużywane, niezamontowane, nieeksploatowane oraz znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot musi zawierać protokół zwrotu towaru – znajdziesz go w sekcji Moje zamówienia. Wystarczy odnaleźć odpowiednie zamówienie i wybrać opcję „Zwroty lub reklamacje”. Jeśli Twoje konto na rowery-dzieciece.pl nie działa lub go nie posiadasz, skorzystaj z tego formularza.

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, złóż nowe zamówienie, a wartość zwróconych towarów odliczymy od jego kwoty. W tym przypadku ponosisz koszty przesyłki w obie strony.

Towar wraz z protokołem zwrotu możesz odesłać kurierem lub pocztą na adres:

  • Nazwa firmy: LLP Agency SIA
  • Nazwa sklepu: rowery-dzieciece.pl
  • Numer rejestracyjny: 40203423745
  • Adres: Ieriku street 37, Ryga, Łotwa

Zalecamy ubezpieczenie przesyłki zwrotnej do wartości zwracanych towarów.

Co zrobić, jeśli otrzymasz niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

Jeśli otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś, lub który jest uszkodzony, skontaktuj się z nami jak najszybciej i prześlij zdjęcie towaru. Jeśli paczka wydaje się uszkodzona, zrób zdjęcia jeszcze przed jej otwarciem – będą one dowodem dla firmy kurierskiej.

Następnie odeślij uszkodzony lub niewłaściwy towar wraz z protokołem zwrotu kurierem lub pocztą na adres:

  • Nazwa firmy: LLP Agency SIA
  • Nazwa sklepu: rowery-dzieciece.pl
  • Numer rejestracyjny: 40203423745
  • Adres: Ieriku street 37, Ryga, Łotwa

Zwrot musi zawierać protokół zwrotu towaru – znajdziesz go w sekcji Moje zamówienia. Wystarczy odnaleźć odpowiednie zamówienie i wybrać opcję „Zwroty lub reklamacje”. Jeśli Twoje konto na rowery-dzieciece.pl nie działa lub go nie posiadasz, skorzystaj z tego formularza.

Po otrzymaniu zwrotu, zgodnie z ustaleniami, odeślemy Ci właściwy/nieuszkodzony produkt lub zwrócimy pieniądze (wraz z kosztami przesyłki, jeśli zwracane jest całe zamówienie).

Jaka jest nasza polityka gwarancyjna?

Okres gwarancji na wszystkie produkty wynosi 24 miesiące (o ile w opisie produktu nie podano inaczej) i liczy się od dnia odbioru towaru. Dokumentem gwarancyjnym (dowodem zakupu) jest faktura, którą zawsze znajdziesz w sekcji Moje zamówienia.

Zgodnie z przepisami, możesz zgłosić reklamację dotyczącą ukrytej wady towaru, która istniała w chwili dostawy, pod warunkiem, że wada ujawniła się w okresie gwarancji i złożyłeś reklamację.

Z pewnymi wyjątkami, ustawowa gwarancja oraz dożywotnia gwarancja nie obejmują uszkodzeń lub wad wynikających z:

  • użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu,

  • użytkowania niezgodnego z instrukcjami producenta,

  • drobnych uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia,

  • wpływu niepożądanych czynników zewnętrznych,

  • nieprofesjonalnej ingerencji w produkt,

  • innych okoliczności zewnętrznych,

  • ukrytych wad o niewielkim znaczeniu, które nie wpływają na funkcjonalność lub przeznaczenie towaru.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami i prześlij zdjęcia produktu. Następnie odeślij produkty wraz z protokołem zwrotu kurierem lub pocztą na adres:

  • Nazwa firmy: LLP Agency SIA
  • Nazwa sklepu: rowery-dzieciece.pl
  • Numer rejestracyjny: 40203423745
  • Adres: Ieriku street 37, Ryga, Łotwa

Zwrot musi zawierać protokół zwrotu towaru – znajdziesz go w sekcji Moje zamówienia. Wystarczy odnaleźć odpowiednie zamówienie i wybrać opcję „Zwroty lub reklamacje”. Jeśli Twoje konto na rowery-dzieciece.pl nie działa lub go nie posiadasz, skorzystaj z tego formularza.

Po otrzymaniu przesyłki jak najszybciej poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji. Ustawowy termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni od dostarczenia przesyłki, jednak staramy się rozpatrywać je szybciej. W przypadku obiektywnych przeszkód (np. brak dostępnych części zamiennych) mamy prawo wydłużyć ten termin – w takim przypadku niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.

Jeśli uznamy Twoją reklamację, naprawimy produkt lub wymienimy go na nowy. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, zaoferujemy odpowiedni rabat od ceny zakupu. Jeśli się zgodzisz, możemy również rozpatrzyć reklamację poprzez dostarczenie produktu zamiennego o podobnej wartości.

Jeśli nie rozpatrzymy reklamacji w terminie 30 dni (z wyjątkiem przypadków, w których został on wydłużony zgodnie z wcześniejszym poinformowaniem), masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy.

Jeśli nie uznamy Twojej reklamacji, a jesteś przekonany, że postąpiliśmy niesłusznie, możesz zwrócić się o niezależną ekspertyzę. Jeśli ekspertyza wykaże naszą winę, masz prawo ponownie złożyć reklamację, a my nie będziemy mogli jej odrzucić.

Ładowanie...